دوربین گستران

ساخت وبلاگ

سیستم heartbeat در دوربین مداربسته

سیستم Heartbeat دوربین مداربسته وایرلس (بی سیم) یک سیستم تشخیص پردازش است که با بررسی منظم و مستمر وضعیت سلامت سیستم امنیتی شما ، عملکرد صحیح آنها را تضمین می کند.

این برنامه ، به طور جامع سلامت ، وضعیت و عملکرد سیستم امنیتی شما را به طور خودکار بررسی کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل در دوربین مداربسته های نظارتی ، به سرعت اقدام به اصلاح سیستم می کند.

قابلیت Heartbeat دوربین مداربسته وایرلس (wireless) یکی از راه های ارائه ی کیفیت عالی عملکرد محصول و پشتیبانی مشتری است که در صورت جفت شدن با سوییچ هوشمند دوربین مداربسته وایرلس (wireless) ، کاربر امکان راه اندازی مجدد دوربین  مداربسته های خود را داشته و همچنین می تواند بدون نیاز به حضور در محل ، 90% از مشکلات مربوطه را رفع کند.

 

منبع: فروشگاه اینترنتی برنابنیان

 

دوربین گستران...
ما را در سایت دوربین گستران دنبال می کنید

برچسب : دوربین مداربسته , فناوری heartbeat, نویسنده : kobra bodobododoorbin بازدید : 145 تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:23

دوربین مداربسته AHD ، نسخه ی پیشرفته تر و تکامل یافته ی دوربین مداربسته آنالوگ می باشد.

پیش تر دوربین مداربسته های آنالوگ کیفیت پایینی داشته و تا حداکثر 1200 تی وی لاین عرضه می شدند.

درواقع AHD به مفهوم دوربین مداربسته آنالوگ با کیفیت HD می باشد. این تکنولوژی نسخه پیشرفته دوربین های مداربسته آنالوگ (CVBs) با کیفیت TVL می باشد، که در این نسخه کیفیت تصویر بر پایه مگاپیکسل است.

این دوربین ها با نام دوربین مداربسته AHD و یا دوربین مداربسته آنالوگ HD شناخته می شوند.

 

موارد استفاده دوربین مداربسته AHD :

 

  1. به طور کلی تمام سیستم های مداربسته آنالوگ کوچک و متوسط ​​در آینده باید به بهترین روش از ۳ روش به HD تبدیل شوند که دوربین مداربسته AHD یکی از آن ها است.
  2. AHD، برای نصب دوربین مداربسته در مقیاس کوچک با حداکثر ۱۶ دوربین و یک دستگاه DVR مناسب است.
  3. برای ساختمان های مسکونی، همچنین برای ساختمان های کوچک و متوسط ​​تجاری و صنعتی دوربین مداربسته AHD گزینه مناسبی است.
  4. مقرون به صرفه ترین انتخاب در مواردی که قرار است از شبکه موجود کابل های کواکسیال که از نصب قبلی دوربین مداربسته آنالوگ بر جای مانده است استفاده شود.
  5. دوربین مداربسته AHD گزینه ترجیحی برای بودجه و نصب و راه اندازی مقرون به صرفه است.

 

تفاوت دوربین مداربسته AHD و دوربین مداربسته IP :

دوربین مداربسته AHD و دورین مداربسته IP

دوربین مداربسته IP نسل پیشرفته ای از دوربین های مداربسته است و در انواع کیفیت تصویر ساخته می شود .

دوربین مداربسته IP یا دوربین مداربسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین AHD و انواع تکمیل شده A H D مانند HDcvi و HDtvi دارای کیفیت تصویر به مراتب بهتر و بالاتری است. همچنین تصاویر آن بر روی بستر کابل شبکه منتقل شده و توسط دستگاه NVR ذخیره می گردد. اگر به مقایسه دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته AHD بپردازیم ، میبینیم که دوربین مداربسته AHD دارای کاربری بسیار ساده تر, تنظیمات راحت تر و قیمت به مراتب مناسب تر نسبت به دوربین مداربسته IP می باشد.

 

خرید دوربین مداربسته

دوربین گستران...
ما را در سایت دوربین گستران دنبال می کنید

برچسب : دوربین مداربسته ahd, نویسنده : kobra bodobododoorbin بازدید : 143 تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:12

ماسک حریم خصوصی Privacy mask :یک ویژگی است که در بسیاری از دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) یافت می شود.

برای محافظت از حریم خصوصی شخصی با پنهان کردن قسمت هایی از تصویر از فناوری ماسک حریم خصوصی استفاده می شود. این ابزار برای پوشاندن بخش هایی از تصویر که نباید در فیلم دوربین مداربسته ضبط شود کاربرد دارد.

فناوری privacy mask در دوربین مداربسته

استفاده از قابلیت Privacy Masking به کاربر این امکان را می دهد تا نقاطی از تصویر، که تمایلی به ثبت و نمایش تصاویرشان ندارد را انتخاب کرده و به صورت ماسک شده درآورد. تعداد و اندازه این مناطق قابل تعریف می باشند.

در این حالت کاربر با توجه به تصویر دوربین مداربسته تحت شبکه ، می تواند یک یا چند ناحیه را توسط نشانگر ماوس و با کشیدن چهار ضلعی به دور مناطقی که حریم شخصی محسوب می شود ، مشخص کند. پس از تنظیم ماسک  Privacy Mask در تصویر ، تصویر دوربین مداربسته در مناطق انتخاب شده به صورت یک چهار ضلعی تیره نمایش داده می شود و به عبارت ساده تر ، کاربر قادر به مشاهده حریم خصوصی که با این ماسک پوشانده شده اند نمی باشد. این قابلیت هم در تصویر زنده و هم در تصویر ضبط شده عمل می کند.

کاربر همچنین با مراجعه به منوی OSD امکان انتخاب چگونگی ماسک گذاری را داشته و می تواند مناطق مشخص شده را با چهار ضلعی رنگی ، سیاه ، شطرنجی و یا محو ، پوشش گذاری کند.

قابلیت ماسک حریم خصوصی یا Privacy Mask تنها مخصوص دوربین های ثابت نیست ؛ برخی از دوربین های متحرک شرکت های تولیدکننده ی دوربین های مداربسته از این قابلیت در منوی OSD خود پشتیبانی میکنند.

فناوری ماسک گذاری دوربین مداربسته

در دوربین های PTZ ، زمانی که کاربر منطقه یا مناطق مورد نظر را انتخاب می کند ، دوربین حتی پس از تغییر زاویه و جهت نیز درست همان مناطق اولیه که پوشش گذاری شده بود را به صورت مستطیل سیاه رنگ نمایش می دهد.

درواقع در Privacy Mask ، دوربین مداربسته تمامی پیکسل های انتخاب شده در ناحیه انتخاب شده را تار نمایش می دهد و این موضوع باعث عدم نمایش منطقه ی انتخاب شده می باشد. مدل های مختلف دوربین های مداربسته تحت شبکه ، امکان تعریف یک تا چهار ناحیه به عنوان منطقه Privacy Mask را برای کاربران فراهم می کنند .

ماسک گذاری دوربین مداربسته

جهت فعال کردن قابلیت ماسک حریم خصوصی در دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) می توان از طریق مرورگر وب و از قسمت تنظیمات دوربین مداربسته IP وارد بخش Privacy Mask شده و تنظیمات مربوط به ترسیم یک یا چند ناحیه را به سادگی انجام داد.

 

خرید دوربین مداربسته

دوربین گستران...
ما را در سایت دوربین گستران دنبال می کنید

برچسب : دوربین مداربسته , ماسک گذاری , privacy mask, نویسنده : kobra bodobododoorbin بازدید : 141 تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:08